tiistai 10. tammikuuta 2017

Frozen projekti jäihin

Tyttären paita ei ole edistynyt mihinkään suuntaan. En ole ratkonut virheitäni, enkä ole ostanut kaksoisneulaa. Lauantaina kävin Prismassa. Ihan uteliaisuuttani kävin katsomassa käsityöosaston. Ei tietenkään ollut kaksoisneulaa, mutta jotain muuta löytyi. Ostin koneneuloja, sellaisia pallokärkisiä. Nyt pitäisi tulla kauniimpaa jälkeä ohuisiin ja joustaviin kankaisiin. Alennuksessa oli bambupuikot kokoa 2,5mm. En tunnistanut etukäteen tuota merkkiä, mutta pakkohan oli ostaa kun alennuksella sai. Puikot ovat jo olleet käytössä ja olen tyytyväinen ostokseeni. Katsotaan olenko edelleen tyytyväinen kun olen saanut niillä jonkun työn valmiiksi.


Puikoilla olleet pojalle tulevat sukat on kudottu, mutta ei vielä päätelty eikä höyrytetty. Siitä kuva myöhemmin. Pojan sukkaparin jälkeen aloitin innolla tytölle Frozen-sukkien tekemisen. Mulla ei ole valmista ohjetta. En ole ihan parhaimmillani kun pitää soveltaa. Sukat joista sain idea on tehty 3-5 vuotiaan jalkaan 7 veljestä langasta. Minä olen tekemässä sukkia 10 vuotiaalle Nalle langasta. Ensimmäinen sukka on päässyt kantapään kohtaan. En vain ole tyytyväinen. Kuvio ei ole edukseen ohuella langalla. Hankalinta taitaa olla se ettei minulla ole ohjetta polveen ulottuvaan sukkaan koossa 35. Saattaa olla että puran koko sukan ja teen vaikka pipon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti