tiistai 14. maaliskuuta 2017

Lankapaasto


Jostain facebookin ryhmästä löysin kutsun lankapaastoon. Kutsuja on Seijasisko  Punaisen langan blogista.



Olenkin kertonut aiemmin, että minulla on liikaa lankaa (tai vaihtoehtoisesti liian vähän aikaa käsitöille). Olen myös ennen ollut lankojen ostolakossa, mutta en tälläisessä lankapaastossa jossa ollaan ostamatta lankoja kolme kuukautta 1.3.-31.5.2017. Lankapaaston säännöt löytyvät täältä.

Minä olen nauttinut tästä lankapaastosta. Kirpparilla katselin myytäviä lankoja ja hymyilin- en tarvitse lisää lankaa. Kauppamatkalla kävelin lankaosaston ohi ja hymyilin-en tarvitse lisää lankaa.

Tarkoitukseni oli kuvata lankavarastoni, mutta kamerassa ei ole muistikorttia. Apua! Kysyin työmatkalla olevalta mieheltä, mutta ei hän ollut ottanut muistikorttiani. Jäljelle jää kaksi vaihtoehtoa jotka molemman pelottavat: lapset tai minä itse. Jos lapset ovat sen ottaneet, se voi olla missä vaan. Jos minä olen ottanut muistikortin laittaakseni sen turvalliseen paikkaan, se voi silloinkin olla missä vaan!

Tarkoitukseni oli erityisesti kuvata lahjaksi saamani lankakasa. Langoissa ei ollut vyötteitä ja toivon, että joku tunnistaisi sen että saisin tietää langan materiaalin. Palaan asiaan kunhan muistikortti on löytynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti